Hyatt Place Dubai/Al Rigga ~ Hotels in Dubai

1/24/2019

Hyatt Place Dubai/Al Rigga




  • 210 smoke-free guestrooms
  • Restaurant and bar/lounge
  • Outdoor pool
  • Breakfast available
  • Free area shuttle
  • 24-hour fitness center
  • Valet parking
  • 24-hour business center
  • Childcare
  • Terrace
  • 24-hour front desk
  • Air conditioning










What’s around

  • In Deira
  • Dubai Creek - 44 min walk
  • Al Ghurair Centre - 16 min walk
  • Reef Mall - 15 min walk
  • Fish Roundabout - 22 min walk
  • Deira Twin Towers Shopping Centre - 30 min walk
  • Dubai Creek Golf & Yacht Club - 40 min walk
  • Naif Souq - 40 min walk
  • Creek Park - 43 min walk
  • Spice Souk - 44 min walk
  • Gold Souk - 2.3 mi / 3.6 km



For families

  • Free cribs/infant beds
  • Children's pool
  • Babysitting or childcare (surcharge)
  • Rollaway/extra beds (free)
  • Sofa bed
  • Private bathroom

0 comments:

إرسال تعليق